הדברה ביולוגית בתל אביב

תוכן עניינים

הדברה ביולוגית בתל אביב

הטרנד החם בשוק ההדברה העולמי הוא שימוש באוייבים טבעיים וחומרים ירוקים בכדי להלחם בתופעות מזיקים שונו בסביבת הבית, החצר או העסק. המדבירים בתל אביב היא חברה המקפידה על שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר. אנו מגישים לכם שירות הדברה ביולוגית בתל אביב, נגד כל סוגי המזיקים ולכל סוגי הלקוחות.  

הדברה ביולוגית נולדה מתוך צורך לחסל מזיקים שונים באמצעות שיטות שונות. מקורה של ההדברה בחומרים טבעיים כמו למשל צמחים, בעלי חיים בקטריות ומינרלים. מחקרים ארוכים הובילו לשורה ארוכה של יתרונות בהדברה מסוג זה. הדברה ביולוגית בתל אביב מטרתה להרחיק מזיקים תוך שימוש בשיטות טבעיות.

צריכים שירותי הדברה ביולוגית בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברה ביולוגית בתל אביב

מחירון שירותי הדברה ביולוגית בתל אביב

צוות המדבירים בתל אביב הנו צוות מקצועי ובעל נסיון רב בהדברה ביולוגית בתל אביב של כל סוגי המזיקים. הצוות בעל הכשרה מתאימה ויודע להתמודד עם סוגי והיקפי נגעים שונים. לרשותנו סוגי הדברה מגוונים. העבודה שלנו נעשית במסירות ובאדיבות והמחירים הוגנים ותואמים להיקף הבעיה.  

שירותמחירמידע נוסף
הדברת עכברים ביולוגית בדירה בתל אביב.₪530השתמשנו בתאבון הטבעי של העכברים ובעזרת פתיונות ומלכודות לכדנו את המכרסמים המזיקים.
הדברה ביולוגית של נמלים בית פרטי בתל אביב.₪700היו בבית ברבה מאוד קיני נמלים, הוחלט לרסס את כל הבית בחומרים ירוקים שאינם פוגעים בסביבה.
הדברה ביולוגית של חולדה בבית עסק בתל אביב.₪420את החולדה החמקמקה לקח לנו כמעט שעה שלמה לתפוס בעזרת לוכדן מיוחד.
הדברה ביולוגית של פשפשים בתל אביב.₪380גם לפשפשים יש לנו מגוון פתרונות ביולוגיים המתאימים לכל לקוח.
הדברת נמלי אש ביולוגית בחצר בית בתל אביב.₪290הזרקנו חומר ירוק ישר לתוך הקן שגרם לנמלים לעבור למקום אחר.

שיטות של הדברה ביולוגית 

במידה ויש לכם מזיקים בבית או בחצר, כיום ניתן לעשות שימוש בהדברה ביולוגית שאינה כוללת שימוש בחומרים בחומרים כימיים אלא בחומרים טבעיים על מנת להרחיק מזיקים שונים. אין ספק כי הופעת מזיקים בבית או בגינה משפיעה רבות ולכן הדברה ביולוגית  בתל אביב זאת הדרך המתאימה.

שימוש בצמחים דוחי חרקים: במידה ויש לכם חרקים בבית ואתם רוצים להיפטר מהם, הרי ניתן לעשות שימוש בצמחים דוחי חרקים.

גידול יבולים עודפים בשדה:  הגידולים העודפים ימשכו אליהם את המזיקים במקום לשדה וכך לא יגרם נזק.

שינוי תנאי הסביבה: באמצעות שינוי תנאי הסביבה והפיכה של תנאי הסביבה לבלתי מתאימים, מזיקים שונים יברחו מהמקום. כך למשל, הקפדה על כיסוח דשא וצמחייה ימנע ממכרסמים להסתתר במקומות מסתור. 

שימוש בטורפים: נוסף על זאת, ניתן לעשות שימוש בטורפים על מנת לגרום נזק למזיקים השונים. 

למה הדברה ביולוגית טובה יותר מאשר הדברה כימית?

אם בעבר התרגלנו לקרוא לחברת הדברה לטובת ביצוע הדברה כימית על מנת להשמיד מזיקים שונים, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות כי המזיקים פיתחו עמידות כלפי חומרי ההדברה וזה לא מספיק לעשות שימוש בחומרים כימיים אלא יש צורך לבחון חומרים אחרים. בתהליך בו מזיקים עמידים לחומרי הדברה וחזקים יותר, היה צורך לחשוב מחוץ לקופסא. 

אי רעילות: שימוש בהדברה ביולוגית אינו כולל רעילות לצמחים, בני אדם ובעלי חיים. 

זיהום: החומרים הכימיים הכלולים במסגרת הדברה כימית  לא ממש רעילים רק למזיקים  שונים כמו תיקנים או מכרסמים אלא חודרים גם למזון שלנו דרך האדמה ומגיעים למי תהום. אותם חומרים הכוללים רמת רעילות גבוהה מהווים סכנה בריאותית גבוהה לבני אדם ובעלי חיים ונחשבים מסוכנים ביותר.

אפשרות לחזור לבית תוך זמן קצר: אם למשל עושים שימוש בצמחים על מנת להעלים מזיקים שונים, הרי אין צורך לשהות מחוץ לבית זמן ארוך כמו במסגרת הדברה כימית אלא בדיוק להפך.  ניתן לחזור לבית תוך זמן קצר ללא כל דאגה. 

במידה והחלטתם לבחור לבצע הדברה ביולוגית בתל אביב, חשוב ביותר לבחור חברת הדברה מקצועית ובה מדבירים מנוסים בעלי ידע רב בתחום אשר יבצעו את ההדברה בצורה הטובה ביותר.  

האם הדברה ביולוגית זולה יותר?

אין ספק כי בבואכם לבחור לבצע הדברה בתל אביב אתם חוסכים לא מעט כסף. כן, קראתם נכון. בהשוואה להדברה כימית הדורשת רכישה של חומרים כימיים יקרים ומסוכנים לבריאות תוכלו לחסוך סכומים גדולים של כסף. אמנם בביצוע הדברה כימית ניתן לראות תוצאות באופן מיידי, אך גם במקרה של הדברה ביולוגית ניתן לראות תוצאות ויש להמתין זמן מה. 

אין ספק כי בהשוואה לשיטות אחרות מדובר על שיטה מתקדמת ביותר בה עושים שימוש במוסדות רבים כמו בתי חולים וגופים שונים הבוחרים להרחיק מזיקים משטחים חקלאיים בשימוש במזיקים אחרים. נוסף על זאת, אי אפשר לפספס את אלמנט הבטיחות בהשוואה לשיטות הדברה אחרות-מדובר על שיטת הדברה בטוחה ביותר. על מנת לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר יש להתחשב בטמפרטורה ורמת הלחות הטובה ביותר. באמצעות שימוש בצמחים או מזיקים אחרים ניתן לחסוך לא מעט כסף ולומר שלום למזיקים שונים.

שאלות נפוצות

אנחנו בהמדבירים בתל אביב משתדלים להגיע מהר ככל האפשר בהתאם לזמן הקריאה. זמן ההדעה הממוצע הנו כחצי שעה.

מחיר הדברת הצרעות מחושב ונקבע לפי גודל השטח ורמת הנגיעות.

כן, כל המדבירים שלנו בעלי הסמכה של המשרד לאיכות הסביבה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום