לוכד עכברים בתל אביב

תוכן עניינים

לוכד עכברים בתל אביב 

יש לכם בעיית עכברים בבית או בבית העסק ואתם צריכים מומחה שיבוא ויבחן את השטח ויפתור לכם את הבעיה? אתם במקום הנכון, אנחנו בחברת המדבירים בתל אביב מתמחים בלכידת עכברים בשיטה חדשנית. התקשרו אלינו וספרו לנו מה הבעיה שלכם ואנחנו נשלח אליכם צוות מקצועי שיטפל במכרסמים. 

כולם חוששים מפני עכברים הגורמים נזקים רבים בעיקר בתחום החקלאות. היום ניתן להיפטר בקלות מעכברים באמצעות לוכד עכברים בתל אביב אשר יעשה שימוש במגוון שיטות לכידה. כל מה שצריך זה להרים טלפון ולוכד מקצועי יגיע אליכם במהירות.

צריכים שירותי לוכד עכברים בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

לוכד עכברים בתל אביב

מחירון שירותי לוכד עכברים בתל אביב

לאחר הגעת הצוות מטעם המדבירים בתל אביב תבחן מהות בעיית העכברים והיקפה. בסיום הבדיקה, מחליט הצוות על אופן ביצוע הלכידה. המחיר מתומחר בהתאם לממצאי הבדיקה. אתם מוזמנים לקרוא על סוגי ההדברה שלנו ולהתייעץ בהתאם. הדברת עכברים בתל אביב עושים עם מקצוענים בלבד.

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בעסק בתל אביב.₪730

העכברים מצאו להם בית באחד ממחסני החנות. ביצענו לכידות בכל רחבי המחסן.

לכידת עכברים בדירת מרתף בתל אביב.₪450המרתף כולו פונה ונעשתה לכידה מרוכזת של עכברים, היה צורך לסתום מחילות רבות.
לכידת עכברים בגינה של דירה בתל אביב.₪500הגינה רוססה בחומר הדברה אקולוגי למען שמירה על איכות הסביבה.
לכידת עכברים בחצר בתל אביב.₪600ביצענו את הלכידה ליד הפחים, באזור הביוב ובכל מקום מחבוא שייתכן והעכברים מסתתרות בו בעזרת מלכודות.
לכידת עכברים בחנות בתל אביב.₪440ביצענו לכידה באזור הסופר ומיקמנו מספר פתיונות בתוך מלכודות במחסן, העברים נתפסו.

אילו סוגי עכברים תמצאו בישראל?

הם גורמים נזקים רבים, מכרסמים חפצים וקשה להשתלט עליהם לבד. ניתן להבחין בין סוגים שונים של עכברים וכעת נפרט את הסוגים השונים:

עכבר השדה: עכבר השדה מצוי בעיקר בשטחים חקלאיים ומסתתר בתוך האדמה על מנת להתחבא מפני ציפורים ונחשים. עכבר זה גורם שורה ארוכה של נזקים לחקלאות באמצעות כרסום של צינורות השקייה. נוסף על זאת, הוא עשוי להעביר מחלות שונות ולכן חשוב ביותר לבצע הדברה מקצועית.

עכבר מצוי: עכבר מסוג זה מסתתר בתוך מבנים סגורים בשל החשש מפני ציפורים. הוא מסתתר במקומות שונים במטרה לחפש מזון. ניתן להבחין בו בשעות הלילה כאשר הוא יצא לחפש מזון וישאיר סימנים שונים כמו גללי צואה או סימני כרסום. לרוב יהיה ניתן למצוא אותו בתוך ארונות או בתוך מחסנים או בעליית גג. 

כאשר הבחנתם בעכבר בבית, אין זה נעים במיוחד ולכן חשוב להזמין שירות של לוכד עכברים בתל אביב. רק לוכד עכברים מוסמך יצליח ללכוד את העכבר באמצעות מלכודות מתקדמות ולהשיב לכם את השקט. 

כמה עולה שירות של לוכד עכברים?

הבחנתם בעכבר בשעת לילה מאוחרת והזמנתם לוכד עכברים בתל אביב? דעו כי עלות השירות אינה קבועה אלא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. כעת נציין את הפרמטרים השונים:

שעת הלכידה: יש להבדיל בין שעת בוקר מוקדמת לבין שעת לילה מאוחרת. ככל שהשעה תהיה מאוחרת יותר, כך תשלמו יותר עבור הלכידה.

כמות עכברים: נוסף על כך, תשלמו יותר ככל שכמות העכברים תהיה גדולה יותר. 

מיקום: המיקום של העכברים משפיע על המחיר. לעיתים יהיה צורך לעשות שימוש בלוכדן או לפזר מלכודות רעל בהתאם למיקום. כך לדוגמא, לוכד עכברים יבחר לשים מלכודות רעל במקרה בו עכברים מצויים בחוץ וכך ניתן לפזר את המלכודות במקום רחוק ללא חשש מפני פגיעה בילדים או בעלי חיים. 

ביקור חוזר: במקרה של ביקור חוזר יהיה צורך לחדש את אמצעי הלכידה או לפנות את הפגרים.  פינוי פגרים דורש ניסיון רב וידע בתחום ולכם אין את הידע והניסיון לעשות זאת לבד. 

ניתן לומר כי לאחר שקלול הפרמטרים לכידה של עכברים נעה בין 300 שח – 600 שח.

איך ניתן להרחיק עכברים לבד?

אין ספק כי קיימת חשיבות רבה להזמין לוכד עכברים בתל אביב לצורך לכידה מקצועית, אבל ישנן שיטות שונות באמצעותן ניתן להרחיק עכברים ואפשר לנסות את השיטות.

ריחות: כך לדוגמא ישנם ריחות הגורמים לעכברים להתרחק מהמקום כמו למשל מנטה, אמוניה, בצל ואלכוהול. אם אתם מחפשים פתרון להרחקת עכברים, הרי בהחלט ניתן להרחיקם באמצעות שימוש בריחות הנ"ל.  

מלכודת דבק: נוסף על כך, ניתן לרכוש בחנויות מלכודת דבק ללכידה של עכברים. מדובר במלכודת במסגרתה גופם של העכברים נשאר דבוק למלכודת ואין להם יכולת להימלט מהמלכודת. הבעיה תהיה שאתם תצטרכו לפנות את העכברים.  במידה ואין לכם ניסיון בפינוי עכברים או שזה פשוט מעורר בכם בחילה רבה, ההמלצה היא לא לנסות לעשות שימוש במלכודת דבק. 

שימו לב, אם אתם רוצים לא לראות עכברים לאורך זמן ולהיות רגועים, הפתרון הטוב ביותר הוא להזמין שירות לכידה של לוכד עכברים מקצועי במסגרתו הוא יעשה שימוש במגוון מלכודות על מנת ללכוד את העכברים. 

שאלות נפוצות

כל מדביר עובר הכשרה מקצועית והתמחות בסוגי המזיקים השונים, לכולם תעודה של המשרד לאיכות הסביבה.

השירות שלנו מתבצע לאורך שעות היממה. תוכלו להתקשר בכל עת ואנו נגיע בזריזות.

לכידת עכברים בתל אביב מתבצעת לאחר אבחון הבעיה. מתוך הבנת היקף הנגע נדע לדעת את סוג הלכידה הנדרש.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום