הדברת נמלים בתל אביב

תוכן עניינים

הדברת נמלים בתל אביב

נמלים מטפסות וזוחלות על שיש המטבח? רואים נחיל של נמלים בסביבת הגינה והחצר שלכם?  ניסיתם כל מיני פתרונות והן עדיין נמצאות? התקשרו אלינו ונשלח לכן מדביר מומחה שימצא את הדרך הנכונה והאמצעי המדוייק עבור בעיית הנמלים שלכם. השירות ניתן בכל ימות השבוע ובכל חלקי העיר. 

הידעתם? בישראל ניתן למצוא סוגים רבים של נמלים וכל אחד מהסוגים השונים עשוי להפוך לאורח בבית שלכם. מה עושים? מזמינים הדברת נמלים בתל אביב. הדברת נמלים מקצועית תשים סוף לפלישה של הנמלים לבית שלכם.

צריכים שירותי הדברת נמלים בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברת נמלים בתל אביב

מחירון שירותי הדברת נמלים בתל אביב

אנו בחברת המדבירים בתל אביב מטפלים בכל בעיית נמלים באשר היא בעסק או בבית. הצוות שלנו מקצועי ומגיע עם ציוד חדשני ואיכותי. המחירים שלנו הוגנים ובהתאם להיקף ולשירות הנדרש.  מוזמנים לקרוא ולהתרשם ממגוון השירותים כמו גם סוגי ההדברה השונים שבהם אנו משתמשים ולבחור את השירות המתאים עבורכם. 

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלים על שיש בית בתל אביב.₪250כשהגענו ראינו שורה ארוכה של נמלים לאורך השיש עד לנקודה בתוך מגירת האוכל היבש. ניקינו את האזור וריססנו את האזורים הנגועים.
הדברה של נמלים במסעדה בתל אביב.₪560בעל המסעדה הזמין את השירות כדי להפסיק את תנועת והמצאות הנמלים במסעדה ולחזור לפעילות השגרתית.
הדברה של קן נמלים במרתף בית בתל אביב.₪350המרתף היה מלא באזורים עם נמלים. היה צורך לפנות את המרחב ולבצע הדברה יסודית מקיפה.
הדברה של נמלים חומות במשרד.₪340במשרד נראו נמלים בשולחנות וברצפה. המדביר איתר את מקור ההגעה ופתר את הבעיה.
הדברה של נמלים בדרום תל אביב.₪350הלקוח יצר קשר לאחר שראה כי נמלים רבות מגיעות ממקומות שונים אל עבר המטבח והיה צורך לרססן ולמנוע את הישנות הבעיה.

איך נמלים מגיעות לבית שלכם

ראיתם נמלים בבית והדחף הראשוני שלכם זה להוציא תרסיס ולבצע הדברה לבד? כדאי לכם לדעת כי נמלים נחשבות פולשניות ועשויות לפלוש למקומות שונים בבית שלכם כמו מטבח או חדר ארונות ולהקים שם קן נמלים לאורך תקופה ארוכה.

 לכן זה לא מספיק לבצע ריסוס לבד באמצעות חומרים שונים אלא יש צורך לבצע הדברת נמלים בתל אביב על ידי חברה מקצועית. בעונת החורף הנמלים מקוננות מתחת לאבנים ובעונת הקיץ הן יוצאות ממקומות מסתור ומתחילות לחפש אוכל. 

ברגע שהנמלים הבחינו באוכל בבית שלכם, הם יחזרו לקן ויביאו איתם את הנמלים האחרות. הנמלים נחשבות אגרסיביות במיוחד- הן יעשו הכל כדי להשיג את האוכל שלהן, לא משנה אם אתם מתגוררים בקומת קרקע או בקומה חמישית. 

 האם אפשר להיפטר מנמלים לבד

ודאי שאלתם את עצמכם האם ניתן להיפטר מנמלים לבד? התשובה היא כי בהחלט אפשר. במקרים בהם אם מבחינים בנמלים והם לא יצאו מטווח הראייה שלכם והלכו להסתתר במקומות מסתור כמו קיר או ארון, ניתן בהחלט להיפטר מהן לבד באמצעות שימוש בחומרי הדברה הנמכרים בחנוית השונות. עם זאת, רגע לפני שאתם רוכשים חומר הדברה, ההמלצה היא להתייעץ עם בעלי מקצוע על מנת לבחור את חומר ההדברה המתאים ביותר. 

לעומת זאת, כאשר מדובר על נמלים המסתתרות במקומות מסתור אשר קשה לאתר אותן, זה כבר עניין למקצוענים בלבד ולכן כדאי להזמין שירותי הדברת נמלים בתל אביב.  על מנת לא לגרום לנמלים לחזור ולבנות קן בבית שלכם, ההמלצה היא להקפיד על מספר כללים חשובים אשר יסייעו לכם לא לראות יותר נמלים בסביבה הקרובה שלכם:

הקפידו על ניקיון ואיטום מקצועי: אם אתם לא רוצים לראות נמלים בסביבה שלכם, ההמלצה היא להקפיד ולבצע ניקיון מקצועי ואיטום. כאשר תקפידו לזרוק את האשפה לפח האשפה ולסגור שקיות מזון, כך תמנעו מהנמלים להגיע לבית שלכם. כאשר תקפידו על ניקיון, תמנעו מהופעה של נמלים בבית.

טיפול בקן: זיהיתם קן נמלים בבית? ההמלצה היא לקרוא לשירותי הדברה ולא לנסות לשפוך חומרים שאינם מתאימים לקן ולגרום הרס. 

זיהוי מקומות מעבר: נוסף על זאת, תוכלו לזהות מקומות מעבר של נמלים בבית. אם אתם רואים כי הנמלים נעלמות לתוך הקיר, אפשר לרסס חומר הדברה ולאטום את הקיר באמצעות גבס או מלט. עם זאת, יש להביא בחשבון כי הנמלים יופיעו שוב וכדי להיפטר מהן בצורה מקצועית יש לקרוא לחברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום .

 אילו שיטות הדברת נמלים קיימות 

הדברת נמלים בתל אביב נעשית באמצעות שיטות הדברה שונות. חברת הדברה מקצועית תקפיד לעשות שימוש בחומרי הדברה מאושרים על ידי החברה להגנת הסביבה וכוללים תו תקן. 

פיתיונות ג'ל: מדובר בפיתיונות אשר המדבירים מפזרים בקרבת מקום הימצאם של הנמלים על מנת להיפטר מהן. בין אם מדובר על ג'ל או פיתיון אחר, הנמלים לוקחות את הפיתיון לקן, מאבדות את התיאבון ומתות. את הפיתיונות חשוב להתאים בהתאם לעונות השנה על מנת לבצע הדברה יעילה. התאמה לא נכונה של פיתיונות לא תשיג את התוצאה הרצויה. 

הדברה: ההדברה נועדה לגרום למותן של הנמלים ולהפחית את הכמות. מדובר בחומרים הכוללים חומרים כימיים בין היתר ונועדו לפגוע בנמלים.

שאלות נפוצות

בתלות בזמן הקריאה אנו נגיע בסביבות חצי שעה. 

כן. לאחר העבודה, המדביר שלנו יעניק תעודת אחריות בהתאם לעבודה שנעשתה.

הצוות שלנו מגיע ומאבחן את הבעיה ואת היקפה. בהתאם לכך, מחליטים על סוג ההדברה והחומרים שעדיף ורצוי להשתמש.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום