הדברה ירוקה בתל אביב

תוכן עניינים

הדברה ירוקה בתל אביב

יש לכם מזיקים בסביבה ואתם זקוקים להדברה ירוקה שאינה פוגעת בחיות הבית או בסובבים? שירות הדברה ירוקה בתל אביב הוא שירות מצויין לכל מי שרוצה טיפול מקצועי ומסור במזיקים אך רוצה לשמור על הטבע. אנחנו מתמחים בטיפול ירוק בכל בעיית מזיקים שתתקלו בה ברחבי תל אביב והסביבה, התקשרו עוד היום.  

הדברה ירוקה כוללת שימוש בחומרים שאינם מסוכנים ורעילים לסביבה. בהדברה מסוג זה נעשה שימוש בחומרים טבעיים. הדברה ירוקה בתל אביב הנעשית על ידי מדבירים מומחים תאפשר לכם להיפטר מהמזיקים במהירות רבה.

צריכים שירותי הדברה ירוקה בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברה ירוקה בתל אביב

מחירון שירותי הדברה ירוקה בתל אביב

צוות המדבירים בתל אביב הנו צוות מקצועי ובעל נסיון רב בהדברה ירוקה של כל סוגי המזיקים. הצוות בעל הכשרה מתאימה ויודע להתמודד עם סוגי והיקפי נגעים שונים. לרשותנו סוגי הדברה מגוונים. העבודה שלנו נעשית במסירות ובאדיבות והמחירים הוגנים ותואמים להיקף הבעיה.  

שירותמחירמידע נוסף
הדברה ירוקה של עכברים בתל אביב.₪410בעזרת מספר מלכודות ופתיונות שונים ביצענו הדברת עכברים ירוקה.
הדברה של נמלים בבית בתל אביב באופן ירוק.₪430בעזרת חומרים ירוקים המכילים פיטרואידים נפטרנו מהנמלים בצורה אקולוגית.
הדברה ירוקה של מכרסמים בחנות.₪320לאחר שבעל חנות סבל ממכרסמים בעסק, הוזמנו ולאחר כמה שעות לכדנו את כל המכרסמים.
הדברה ירוקה של מקקים בתל אביב.₪510החצר רוססה בסביבת הביוב בחומרים ידידותיים תוך פגיעה מינימלית בסביבה.
הדברת צרעות ירוקה בגינת בית בתל אביב.₪320ההדברה נעשתה באמצעות קצף ירוק לנטרול מיידי של הצרעות בקן. בני הבית חזרו להנות מהגינה.

האם הדברה ירוקה מתאימה לכל אזור?

הדברה ירוקה כוללת שימוש בחומרי הדברה טבעיים שאינם מסוכנים ומזיקים הן לסביבה והן לבעלי החיים. בהדברה מסוג זה נעשה שימוש בחומרים טבעיים שאינם גורמים לפגיעה בסביבה. נשאלת השאלה האם הדברה מסוג זה מתאימה לכל אזור, התשובה היא כן. בין אם מדובר על גינה, חצר או בית פרטי, ניתן לבצע את ההדברה באמצעות חברה מקצועית במטרה להעלים את המזיקים השונים. בהשוואה לשיטות הדברה אחרות, מדובר על הדברה הכוללת יתרון משמעותי ביותר- תחושת בטחון וידיעה כי מדובר בשיטה שאינה פוגעת בבריאות. 

בחלק מהמקרים במקום לבצע הדברה כימית הכוללת שימוש בחומרים כימיים בעלי רמת רעילות גבוהה, מדבירים יבחרו לעשות שימוש במגוון שיטות אחרות כמו למשל שאיבה באמצעות שואב אבק ייחודי או טיפול בקיטור להעלמת פשפש המיטה וכן הצבת מלכודות על מנת להעלים עכברים. כל השיטות הנ"ל מיועדות להעלים מזיקים שונים. בין אם מדובר בגינה או בבית פרטי, יהיה ניתן לעשות שימוש בשיטות שונות על מנת להיפטר מהמזיקים. 

מתי יש לבצע הדברה ירוקה בתל אביב?

יש לכם מזיקים ואתם מתלבטים מתי כדאי לבצע הדברה ירוקה בתל אביב?  התשובה היא רגע לפני עונת הקיץ. בתום האביב המזיקים יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומחפשים מקומות קרים להיות בהם.

מזג האוויר נוח לחיפוש מזון: הם מנצלים את מזג האוויר החם על מנת לחפש מזון.

ניתן לראותם בשעות הלילה: הם יוצאים ממקומות המסתור שלהם בעיקר בשעות הלילה במטרה לחפש מזון.  

במידה ואתם מעוניינים לא לחיות לצד מזיקים שונים כמו נמלים או תיקנים, הרי חשוב ביותר לבצע הדברה ירוקה על מנת למנוע את ההגעה של מזיקים שונים לבית.  

מה חשוב לדעת על בחירת חברת הדברה?

רגע לפני שאתם מחליטים לבצע הדברה ירוקה בתל אביב, חשוב לתת את הדעת על בחירת חברת הדברה מקצועית. 

היום תמצאו מספר רב של חברות הדברה המבצעות הדברה ירוקה ולכן חשוב ביותר לבחון מספר פרמטרים על מנת לבחור את החברה המתאימה ביותר:

הקפידו לראות רישיון הדברה: חשוב ביותר להקפיד לראות רישיון הדברה בתוקף הניתן מטעם המשרד להגנת הסביבה. רישיון הדברה כולל פירוט של סוגי הדברה עליהן אחראים המדבירים. 

ניסיון: נוסף על כך, חשוב לתת את הדעת על ניסיון רב. בחירת חברה ובה מדבירים בעלי ניסיון רב שנים תסייע לכם להרגיש בטוחים. מדבירים מנוסים יבחרו את חומר ההדברה המתאים ביותר בהתאם לפרמטרים שונים כמו רמת נגיעות או בהתאם לסוג המזיקים השונים. 

תעודת אחריות: חשוב ביותר לבדוק כי חברת הדברה תעניק לכם אחריות על ההדברה. בתעודת האחריות תוכלו לראות את תוקף ההדברה והמלצות לגבי חידוש ההדברה. 

טיפים למיגור מזיקים: נוסף על כך, חברת הדברה מקצועית תעניק לכם מספר טיפים לשמירה על בית נקי מפני מזיקים שונים. ישנן מספר פעולות שתוכלו לעשות על מנת לשמור על בית נקי ללא מזיקים כמו למשל הקפדה על ניקיון הבית- יש להקפיד על אחסון מזונות בארונות, ניקיון הרצפה וזריקת זבל לפח אשפה. נוסף על כך, אפשר להתקין רשתות על מנת למנוע הגעה של מזיקים בתוך הבית. יתרה מזאת, ניתן גם להקפיד ולשמור על הגינה על מנת למנוע הופעה של מזיקים שונים.

שאלות נפוצות

יש לנו את כל סוגי השירותים נגד מזיקים. הדברה ירוקה היא חלק מקשת רחבה של שירותים, הכנסו לאתר ובדקו מה מתאים לכם.

מחיר הדברה ירוקה מחושב לפי גודל הבעיה, אזור הריסוס ושעת הקריאה.

הדברה ירוקה לעסק בתל איביב ניתן להזמין 24 שעות ביממה ולאורך כל ימי השבוע.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום