הדברת תיקנים בתל אביב

תוכן עניינים

הדברת תיקנים בתל אביב 

אתם מסתכלים ימינה ושמאלה ובכל פעם יש תנועה נסתרת של תיקן? יצאתם לחצר וראיתם מספר תיקנים ליד הביוב? פתחת את ארון הצלחות במטבח וראיתם פירורים שנראים כאילו פירורי לחם?  סביר שיש לכם בעיית תיקנים. שירות הדברת תיקנים בתל אביב הוא שירות המוענק בכל רחבי תל אביב. שירות מקצועי עם מדבירים בעלי הכשרה ונסיון רב במקרים כאלו. 

נמאס לכם לראות תיקנים במטבח ובאמבטיה? אין ספק כי מבין המזיקים השונים, רבים חוששים מפני הופעה של תיקנים בבית. כדאי לבצע הדברת תיקנים בתל אביב אחת לשנה על מנת להפחית את הסיכוי להיתקלות בתיקנים.

צריכים שירותי הדברת תיקנים בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברת תיקנים בתל אביב

מחירון שירותי הדברת תיקנים בתל אביב

הצוות מטעם המדבירים בתל אביב מגיע אליכם לבית ומתבונן בבעיה. בוחן את מקור הגעת התיקנים, היקף הנזק ועוד משתנים רבים. בסיום, מחליט הצוות על ההדברה והטיפול הנכון. המחיר מתומחר בהתאם. אתם מוזמנים לקרוא על סוגי ההדברה שלנו ולהתרשם.

שירותמחירמידע נוסף
הדברת תיקנים בתל אביב.₪730התיקנים התחבאו בפינות מוצלות וחבויות במטבח הבית. ניקינו את האזור וביצענו הדברה.
הדברת תיקנים בדירת מרתף בתל אביב.₪360המרתף כולו פונה ונעשתה הדברה יסודית.
הדברת תיקנים בגינת משחקים.₪550גינת המשחקים רוססה בחומר הדברה אקולוגי.
הדברת תיקנים בחצר משותפת בתל אביב.₪350ביצענו את הריסוס מסביב לפחים, לביוב, לצינורות הגינה וכל מקום מחבוא שייתכן והתיקנים מסתתרים בו. החומרים היו אקולוגיים וידידותיים לסביבה.
הדברת תיקנים בסופר שכונתי תל אביב.₪440ביצענו רסוס מקומי באזור הסופר ומיקמנו מספר פתיונות.

למה חשוב לבצע הדברת תיקנים

לשאלה מדוע כדאי לבצע הדברת תיקנים בתל אביב, התשובה היא כי מדובר באחד המזיקים אשר מעוררים בחילה וגועל בקרב רבים, אבל לא רק.

 מעבירים מחלות: תיקן אמריקאי מגיע מהביוב ומביא איתו מחלות רבות כתוצאה מהשהייה בביוב ולכן חשוב ביותר לבצע הדברה מקצועית.

חשיפה לזיהומים: נוסף על כך, במסגרת השהייה של תיקן אמריקאי בביוב הוא עשוי לחשוף אתכם לזיהומים ולכן חשוב ביותר לבצע הדברה מקצועית.

 אילו סוגי תיקנים קיימים

 על מנת להתאים את חומר ההדברה הטוב ביותר חשוב לדעת להבחין בין תיקנים שונים. כעת נמנה את הסוגים השונים הנפוצים בבתים:

 תיקן אמריקאי: תיקן מסוג זה נחשב פופולרי במיוחד בישראל והוא מגיע לבתים מהביוב וגם בשל יכולת התעופה שלו. הוא אוהב לשהות במקומות לחים ורטובים כמו למשל מקלחת בבית או בורות ביוב בחוץ. גודלו עד 4 ס"מ וניתן לראותו בעיקר בין אפריל עד נובמבר. ניתן להבחין בו בשעות הלילה המאוחרות, אך גם בשעות היום כאשר יש רמת נגיעות גבוהה.

 תיקן גרמני: תיקן גרמני קטן יותר בגודלו והוא מגיע לבתים באמצעות קרטונים שאתם מביאים מבחוץ. אם למשל הזמנתם משלוח של קניות מהסופר הרי תיקן יכול להסתתר בתוך הקרטונים. תיקן גרמני אוהב חום ואוכל ולכן ניתן לראותו באזור המטבח בבית. יהיה ניתן לראותו במקומות כמו המזווה או במיקרוגל או במקרר.

 שימו לב, אם הבחנתם באחד מהסוגים הנ"ל, כדאי למהר ולהזמין הדברת תיקנים בתל אביב. חברת הדברה מקצועית תדע לזהות את הסוג המתאים במטרה לבחור את חומרי ההדברה היעילים ביותר. נציין כי עבור כל תיקן יש חומרי הדברה המתאימים עבורו במיוחד ולכן אי אפשר לעשות שימוש בחומרי הדברה מסוים אלא בהתאם לסוג התיקן. כך לדוגמא, הדברת תיקן גרמני תתבצע באמצעות שימוש בג'ל ייחודי הכולל רעל המאפשר להשמיד את התיקן במהירות רב. לעומת זאת, הדברת תיקן אמריקאי תתבצע על ידי הדברה הכוללת שימוש בחומרים רעילים. 

האם כדאי לבצע הדברת תיקנים לבד או באמצעות חברת הדברה

רבים אינם יודעים האם כדאי לבצע הדברת תיקנים בתל אביב לבד או באמצעות חברת הדברה. כעת ננסה לענות על השאלה באמצעות בחינת פרמטרים שונים.

חומרים מאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה: בבואכם להזמין חברת הדברה מקצועית תוכלו להיות בטוחים כי החברה תעשה שימוש בחומרי הדברה באישור מטעם המשרד להגנת הסביבה. מדבירים מקצועיים ידעו לבחור את חומרי ההדברה המתאימים ביותר.

רמת נגיעות: במידה והחלטתם לבצע הדברה לבד, כדאי לדעת כי הדברה לבד יעילה רק בעת רמת נגיעות נמוכה ורק נגד תיקן אמריקאי. לעומת זאת, הדברת תיקן גרמני זה כבר סיפור אחר המיועד לחברת הדברה מקצועית ובעלת ידע רב בתחום.

טווח ארוך: יתרה מכך, חומרי הדברה בהם מדבירים עושים שימוש נחשבים יעילים יותר לטווח ארוך, זאת בהשוואה לחומרי הדברה אשר ניתן לקנות לבד בחנויות בניין. במקרה הזה, לא כדאי לכם לקחת סיכון אלא להסתייע בשירות של חברת הדברה מקצועית אשר תדע לבחור את החומרים בעלי רמת עמידות גבוהה במשך תקופה ארוכה. 

כך או אחרת, כדאי לכם להביא בחשבון את היתרונות השונים טרם קבלת החלטה במטרה לבחור את ההחלטה הטובה ביותר.

שאלות נפוצות

הדברת תיקנים בתל אביב מתבצעת לאחר אבחון הבעיה. מתוך הבנת היקף הנגע נדע לדעת את סוג ההדברה הנדרש.

כל מדביר עובר הכשרה מקצועית והתמחות בסוגי המזיקים השונים.

השירות שלנו מתבצע לאורך שעות היממה.תוכלו להתקשר בכל עת ואנו נגיע בזריזות להדברת תיקנים בהרצליה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום