הדברת מכרסמים בתל אביב

תוכן עניינים

הדברת מכרסמים בתל אביב 

יש לכם בעיית מכרסמים בבית או בבית העסק ואתם צריכים מומחה שיבוא ויבחן את השטח ויפתור לכם את הבעיה? אתם במקום הנכון, אנחנו בחברת המדבירים בתל אביב מתמחים בהדברת כל סוגי המכרסמים בשיטה חדשנית. התקשרו אלינו וספרו לנו מה הבעיה שלכם ואנחנו נשלח אליכם צוות מקצועי שיטפל במזיקים. 

הם גמישים, נועזים ומסתגלים לתנאים שונים, יכולת הלמידה שלהם מפותחת למדי וכך גם כושר הרבייה- הכוונה למכרסמים. בין אם מדובר על עכברים וחולדות, אנשים רק רוצים להשמיד אותם ומנהלים נגדם מלחמה. הדברת מכרסמים בתל אביב היא הדרך הטוב ביותר להשמיד אותם.

צריכים שירותי הדברת מכרסמים בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברת מכרסמים בתל אביב

מחירון שירותי הדברת מכרסמים בתל אביב

לאחר הגעת הצוות מטעם המדבירים בתל אביב תבחן מהות הבעיה והיקפה. בסיום הבדיקה, מחליט הצוות על אופן ביצוע ההדברה והחומר הנכון בו יש להשתמש בסביבה הנתונה. המחיר מתומחר בהתאם לממצאי הבדיקה. אתם מוזמנים לקרוא על סוגי ההדברה שלנו ולהתייעץ בהתאם. הדברת מכרסמים בתל אביב עושים עם מקצוענים בלבד.

שירותמחירמידע נוסף
הדברת עכברים בתל אביב.₪730העכברים מצאו להם בית באחד ממחסני המפעל. ביצענו הדברה בכל רחבי המחסן.
הדברת חולדה בדירת מרתף בתל אביב.₪450המרתף כולו פונה ונעשתה הדברה יסודית של מכרסמים, היה צורך לסתום מחילות רבות.
הדברת עכברים בגינת משחקים.₪500גינת המשחקים רוססה בחומר הדברה אקולוגי למען שמירה על איכות הסביבה.
הדברת חולדות בחצר בתל אביב.₪600ביצענו את הריסוס מסביב לפחים, לביוב, לצינורות הגינה וכל מקום מחבוא שייתכן והחולדות מסתתרות בו. החומרים היו אקולוגיים וידידותיים לסביבה והחולדות מתו, פינינו את הפגרים.
הדברת עכברים במכולת תל אביב.₪440ביצענו רסוס מקומי באזור הסופר ומיקמנו מספר פתיונות בתוך מלכודות במחסן, העברים הושמדו.

אילו נזקים נגרמים על ידי מכרסמים?

כולנו זוכרים את המקרה בסניף של דומינוס פיצה בתל אביב בו אנשים הבחינו במכרסמים אוכלים שאריות פיצה בשעת לילה מאוחרת החלו לתעד את המקרה. האנשים מיהרו לתעד את המקרה על מנת להזהיר את הציבור מפני הימצאות מכרסמים.

עכברים וחולדות עשויים לגרום לשורה ארוכה של נזקים אשר נפרט כעת:

הפצת דבר: הידעתם? חולדות היו אחראיות על הפצת דבר באירופה.

כרסום חוטי חשמל: נוסף על זאת, עכברים יכולים לכרסם חוטי חשמל ולפגוע בתשתיות רבות.

מחלות: מכרסמים מגיעים מהביוב ויכולים להיכנס לבתים דרך צינורות הביוב ולהעביר שורה ארוכה של מחלות כמו למשל עכברת. מכרסמים מעבירים את המחלה וההדבקה מתבצעת על ידי שתן של המכרסמים או מגע של אדם עם מי השתייה אשר ההפרשות של המכרסמים היו קרובים למקום. כאשר אנשים נדבקים בעכברת הם עשויים לחוש חולשה, כאבי ראש, דלקת עיניים והקאות. נוסף על זאת, מכרסמים מעבירים גם וירוסים שונים הגורמים לכשל במערכת הנשימה ובעייה בריאות. המחלות במערכת הנשימה נגרמות כתוצאה מנשיכה של מכרסמים או באמצעות רוק שלהם.

למכרסמים יש שיניים גדולות, מה שמאפשר להם לאכול כמעט הכל והם לא ממש בררנים באוכל. נוסף על כך, הם מסתגלים במהירות לשינויים ואקלים, מה שמאפשר להם לחיות במשך תקופה ארוכה. מכאן, אם אתם מבחינים במכרסמים בבית, חשוב ביותר להזמין שירותי הדברת מכרסמים בתל אביב ולשים סוף למכרסמים. 

אילו חומרי הדברה יעילים נגד מכרסמים?

המכרסמים נחשבים למזיקים המהווים מטרד של ממש וניתן לראות פיתוחים רבים בתחום ההדברה במטרה להילחם בהם. המלחמה במכרסמים משתדרגת לאורך השנים וכיום ניתן לראות חומרי הדברה שונים בהשוואה לחומרים אשר היה ניתן לראות פעם.

המדבירים עוקבים אחר מקום הימצאם של המכרסמים ומזהים אותם בהתאם לסימנים השונים כמו גללי צואה, כתמי שתן וסימני כרסום, כך הם יכולים לדעת היכן הם מסתתרים ולבחור את חומר ההדברה המתאים ביותר אשר יביא להשמדתם וישים סוף לפאניקה בקרב רבים הנגרמת כתוצאה מהנוכחות של מכרסמים בסביבה. 

סטריכנין: אם פעם חומר הדברה בשם סטריכנין, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות כי מדבירים בוחרים לעשות במגוון חומרי הדברה אחרים, זאת בשל המרירות וחוש הטעם המפותח של המכרסמים אשר גרם להם לזהות את חומר ההדברה. נוסף על כך, כאשר מדובר על חולדות למשל, הן נחשבות חכמות ויכולות להזהיר חולדות אחרות בעת אכילה של חומרי הדברה. 

שימוש בנוגדי קרישה: בשנים האחרונות ניתן לראות חומרי הדברה אחרים כמו נוגדי קרישה נגד מכרסמים ההופך את המכרסמים לחולי המופיליה. מדובר על רעיון פשוט למדי: המכרסמים אוכלים את הרעל סובלים מדימום פנימי שנגרם כתוצאה מחתכים בפה וקיבה. המוות של המכרסמים מתרחש רק כמה ימים לאחר מכן והמכרסמים אינם מקשרים בין הרעל לבין אכילה ולא מזהירים את המכרסמים האחרים במקום. 

בחירת חומר ההדברה במסגרת הדברת מכרסמים בתל אביב נעשית בהתאם לרמת הנגיעות. אם מדובר על רמת נגיעות גבוהה ולא במכרסם בודד אלא בכמות גדולה של מכרסמים, הרי המדבירים יעדיפו לעשות שימוש בחומרי הדברה כמו נוגדי קרישה. לעומת זאת, אם מדובר על מכרסם בודד לוכד מיומן יוכל לבצע את הלכידה באמצעות שימוש בלוכדן מקצועי אשר מאפשר ללכוד את המכרסמים בקלות ובמהירות.

שאלות נפוצות

כל מדביר עובר הכשרה מקצועית והתמחות בסוגי המזיקים השונים, לכולם תעודה של המשרד לאיכות הסביבה.

השירות שלנו מתבצע לאורך שעות היממה. תוכלו להתקשר בכל עת ואנו נגיע בזריזות.

הדברת מכרסמים בתל אביב מתבצעת לאחר אבחון הבעיה. מתוך הבנת היקף הנגע נדע לדעת את סוג ההדברה הנדרש.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום