לוכד חולדות בתל אביב

תוכן עניינים

לוכד חולדות בתל אביב

יש לכם חולדות בבית העסק או באזור הבית או החצר ואתם שואפים להפטר מהן כמה שיותר מהר אך לא יודעים כיצד? המדבירים בתל אביב מגישים שירות מצויין של לוכד חולדות בתל אביב. הלוכדים שלנו בעלי ניסיון רב עם המזיק ועם המרחב העירוני. התקשרו אלינו עם בעיית החולדות שלכם ויחד נתאים לכם פתרון מקצועי ומשתלם. 

מבין המזיקים השונים חולדות נחשבות בעייתיות במיוחד, הן חכמות, מסוכנות ומכרסמות כמעט כל דבר החל מחוטי חשמל ועד מזון. אם יש לכם חולדות בבית, הרי לוכד חולדות בתל אביב זה הפתרון הטוב ביותר. מדובר על איש מקצוע אשר יגיע ויבצע את הלכידה במהירות רבה.

צריכים שירותי לוכד חולדות בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

לוכד חולדות בתל אביב

מחירון שירותי לוכד חולדות בתל אביב

אנו בחברת המדבירים בתל אביב מטפלים בכל בעיית חולדות באשר היא, בעסק או בבית. הצוות שלנו מקצועי ובעל הכשרה מתאימה ומגיע עם ציוד חדשני ואיכותי. המחירים שלנו הוגנים ובהתאם להיקף ולשירות הנדרש. מוזמנים לקרוא ולהתרשם ממגוון השירותים כמו גם סוגי ההדברה השונים שבהם אנו משתמשים ולבחור את השירות המתאים עבורכם. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת חולדות בבית בתל אביב.₪400החולדות הגיעו לבית בתל אביב דרך מחילה במרתף הבית, הצבנו מלכודות ולכדנו את המכרסמים.
לכידת חולדות במסעדה בתל אביב.₪560בעל המסעדה הזמין את השירות כדי להלחם במכת החולדות בעסק, אחרי הצבת פתיונות נלכדו החולדות.
לכידה של חולדה במרתף בית בתל אביב.₪350החולדה הגיעה למרתף כנראה מהרחוב והתרוצצה בכל הדירה, בעזרת מלכודות תפסנו את החולדה החמקמקה.
לכידה של חולדה במשרד.₪340קיבלנו קריאה דחופה להגיע למשרד בעיר ללכוד חולדה שמשתוללת במשרד קטן, בעזרת לוכדן מיוחד תפסנו  את החולדה.
לכידת חולדות במחסן עסק בדרום תל אביב.₪350מחסן העסק שרץ חולדות לפני שנכנסנו לתמונה, לאחר פיזור מלכודות נלכדו כל החולדות.

4 סיבות לבצע לכידת חולדות על ידי לוכד מקצועי

במידה ויש לכם רמת נגיעות גבוהה של חולדות, הרי חשוב ביותר לא לנסות וללכוד את החולדות בכוחות עצמכם כי אין לכם את הניסיון הדרוש לכך. מה אפשר לעשות? חשוב לקרוא לשירותי לוכד חולדות בתל אביב. 

הנה מספר סיבות לבצע לכידה באמצעות איש מקצוע:

פגיעה בתשתיות של הבית: חולדות פוגעות בתשתיות של הבית ולכן חשוב יותר לבצע הדברת חולדות בצורה מקצועית תוך שימוש באמצעי לכידה מתאימים. אם אתם לא רוצים למצוא חוטי חשמל אשר נאכלו על ידי חולדות, הרי זה הזמן להזמין איש מקצוע.

העברת מחלות: חולדות מעבירות מחלות שונות הן לבני אדם והן לבעלי חיים. רבים אינם יודעים אבל במאה ה 13 חולדות סייעו בהפצה של מחלת הדבר- המגפה השחורה באירופה אשר גרמה להרג של אזרחים רבים. חולדות מעבירות מחלות שונות וחשוב ביותר להתגונן באמצעות לכידה.

בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון שיטות לכידה כמו למשל מלכודת כלוב, מלכודת קפיץ או שימוש בהדברה אלקטרונית הכוללת שימוש במכשיר המפיק צלילים הגורמים לחולדות להתרחק מהמקום. 

איך תדעו שיש לכם חולדות בבית?

רבים אינם יודעים זאת אבל החולדות בעלות חושים מפותחים, הן מתקשרות עם מכרסמים אחרים וכך מזהירים אותם מפני מלכודות שונות, הן מטפסות ומתגנבות למקומות שונים בשעות הלילה. בישראל ניתן למצוא מספר מינים של חולדות: חולדת מצויה וחולדת החוף. 

כיצד תדעו שיש לכם חולדות בבית?

גללי צואה: אם אתם רואים גללי צואה גדולים בהשוואה לעכברים, הרי מדובר על חולדות.

שתן: אם אתם מריחים ריח חריף של שתן, הרי מדובר על סימן נוסף להימצאות חולדות בבית.

כרסום: חולדות מכרסמות דברים שונים, הן עושות זאת על מנת לשייף את השיניים שלהן. הן מכרסמות חוטי חשמל או משקופים. 

במידה והבחנתם בסימנים שונים, חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד חולדות בתל אביב. ביכולתו להגיע במהירות רבה ולבחור את אמצעי הלכידה המתאים ביותר בהתאם למקום וכן בהתאם לרמת נגיעות. 

איך מתבצעת לכידת חולדות בביוב?

חולדות החוף מסתתרת במקומות חשוכים ולחים כמו תעלות ביוב. על מנת לבצע לכידה מקצועית לוכד חולדות בתל אביב יציב בתוך תעלות  הביוב  תיבות האכלה הכוללות רעל. מדובר על מלכודת המיועדת לחולדות וכוללת בין היתר פיתיון מורעל ותתבצע על ידי לוכד מוסמך ובאזורים בהם קשה לבחור אמצעי לכידה אחר כמו מלכודת כלוב למשל. 

שיבוש קרישת הדם של החולדות: מדובר על חומרים רעילים הגורמים לשיבוש קרישת הדם של החולדות, דבר אשר יוביל למות החולדות בסופו של דבר ויהיה ניתן לראות את התוצאה תוך מספר ימים. חולדות לא יחזיקו מעמד יותר ממספר ימים בשל שיבוש של קרישת הדם.

לא בתוך הבית: יש לציין כי בשל רמת הרעילות הגבוהה לא יהיה מדובר על פעולה שניתן לעשות בתוך הבית אלא רק מחוץ לבית הרחק מילדים ובעלי חיים. 

פינוי פגרים: החולדות ימצאו את מותן תוך מספר ימים ועשויים להימצא פגרים במקומות שונים. לפיכך, לוכד חולדות מקצועי יגיע למקום על מנת לפנות את הפגרים. הוא יעשה שימוש בציוד מתאים כמו מסכה וכפפות על מנת להעלים את הפגרים.

שאלות נפוצות

מרגע הקריאה אנו נגיע בסביבות חצי שעה. 

כן. לאחר העבודה, המדביר שלנו יעניק תעודת אחריות בהתאם לעבודה שנעשתה.

הצוות שלנו מגיע ומאבחן את הבעיה ואת היקפה. בהתאם לכך, מחליטים על סוג הלכידה והחומרים שעדיף ורצוי להשתמש.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום