הדברת ג'וקים בתל אביב

תוכן עניינים

הדברת ג'וקים בתל אביב

האם נמאס לכם מריסוס מקומי כשאתם רואים בכל ערב ג'וקים יוצאים ממחבואם אל עבר שיש המטבח שלכם? נמאס לכם שזה פשוט לא נגמר? בין אם מדובר על העסק שלכם או על בית פרטי, בין אם מדובר על חדר אחד, חצר או בית שלם, לחיות עם גו'קים זה לא נעים ופוגע באיכות החיים. התקשרו אל שירות הדברת ג'וקים בתל אביב ונגיע אליכם במהרה. אנו מעניקים שירות לאורך כל היממה אז רק צריך להתקשר ולקבוע ואנו נגיע.

לקראת עונת האביב ג'וקים רבים יוצאים מהביובים ומחפשים מקומות לחים לשהות בהם. בדיוק בתקופה הזאת חשוב ביותר להזמין הדברת ג'וקים בתל אביב. חשוב ביותר לוודא כי צוות המדבירים מפגין מקצועיות לאורך כל ההדברה ובוחר את חומרי ההדברה הטובים ביותר.

צריכים שירותי הדברת ג'וקים בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברת ג'וקים בתל אביב

מחירון שירותי הדברת ג'וקים בתל אביב

במידה ותהיתם כיצד אנו מבצעים את התמחור שלנו. זה מאוד פשוט. ישנם פרמטרים שונים. פרמטרים כמו סוג ההדברה הנדרש, היקף הנגע, גודל המרחב המדובר, שעות העבודה ועוד. אנו מקפידים על התאמת המחיר בהתאם למקרה. הצוות שלנו מקצועי ומגיע באופן מהיר כדי לאזור לכם לסיים עם אי הנוחות הידועה בהמצאות הגו'קים. התקשרו והזמינו א תשירות הדברת הג'וקים.  

שירותמחירמידע נוסף
הדברה בבית קרקע בצפון תל אביב.₪450ראינו כי הג'וקים התמקמו באזור המטבח והביוב מחוץ לבית. שם ביצענו את מיקוד הדברת הגו'קים.
הדברת ג'וקים בדירת שותפים בתל אביב.₪320הג'וקים היו בחדר אחד אך ביצענו את ההדברה בדירת השותפים כולה.
הדברת מטבח בתל אביב.₪300לאחר שראו מספר ג'וקים, בעלי הבית הזמינו אותו לבצע ריסוס באזור המטבח. החומרים היו אקולוגיים וידידותיים לסביבה.
הדברת ג'וקים בביוב בגינה בתל אביב.₪350נעשתה הדברה באזור הביוב ואף בדיקה מקיפה לרדיוס הנגע. האזור נסגר ונפתח שוב לאחר יום.
הדברת ג'וקים בבית בתל אביב.₪369ראינו כי יש רמזים לג'וקים בכל הבית כולו. ההדברה בוצעה באופן מערכתי. סוג ההדברה היה אקולוגי.

מה קובע החוק לגבי מדבירים

בעונת האביב ג'וקים יוצאים מהביוב ומחפשים מקומות מסתור. ניתן להבחין בין שני סוגי ג'וקים: 1. ג'וקים אמריקאים שמגיעים מהביוב וניתן לבצע הדברת ג'וקים בתל אביב באמצעות חומרים כימיים המיועדים להשמדת ג'וקים. 2. ג'וקים גרמניים: מדובר בג'וקים קטנים יותר אשר מגיעים דרך אריזות וקרטונים. ניתן למצוא אותם במטבח וההדברה שלהם נחשבת מורכבת יותר ולכן חשוב ביותר להזמין חברת הדברה מקצועית.

חשיבות רישיון הדברה: בהתאם לחוק, על המדבירים להציג רישיון הדברה על מנת  לבצע הדברה בבית ובחוץ.

השתתפות בתוכנית הכשרה בפיקוח המשרד להגנת הסביבה: זאת ועוד, מדבירים מקצועיים מחוייבים לעבור תוכנית הכשרה מקיפה בפיקוח המשרד להגנת הסביבה.

שימו לב, חשוב לוודא כי אך ורק מדבירים מוסמכים מגיעים אליכם לצורך הדברה. מדבירים שאינם מוסמכים יכולים לגרום נזק משמעותי ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון ולהזמין מדבירים שאין להם רישיון הדברה בתוקף.

הזמנתם הדברת ג'וקים בתל אביב- מה חשוב לבדוק

במידה והזמנתם הדברת ג'וקים בתל אביב, הרי חשוב ביותר לבדוק מספר דברים על מנת לוודא כי בחרתם את החברה המקצועית והטובה ביותר:

מערכת מדבירים מורשים: טרם הזמנת חברת הדברה, חשוב ביותר להזין את שמם של המדבירים במערכת המתפרסמת באתר המשרד להגנת הסביבה, כך תהיה לכם אפשרות לדעת כי מדובר במדבירים מורשים.

שימוש בחומרים רעילים: הדברת ג'וקים כוללת שימוש בחומרים רעילים. יש לוודא כי המדבירים יודעים כיצד לעשות שימוש בחומרים הנ"ל ועברו הכשרה מתאימה.

חוות דעת: יתרה מכך, ההמלצה היא לקרוא חווות דעת על מדבירים שונים על מנת לבחון את ההיצע ולוודא כי אכן מדובר במדבירים מוסמכים בעלי ניסיון רב בתחום.

שטח הדברה: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא כי המדבירים יודעים מהו השטח המיועד להדברה- האם מדובר על שטח גדול או שטח קטן.

מחיר: הדברת ג'וקים בדירה קטנה אינה דומה להדברת ג'וקים בדירה גדולה ולכן חשוב ביותר לוודא כי המחיר יהיה בהתאם לגודל הדירה.

למה חשוב לקבל הנחיות בטיחות לאחר ההדברה

 לאחר הדברת ג'וקים בתל אביב על ידי חברת הדברה מקצועית חשוב ביותר לקבל הוראות בטיחות מטעם המדבירים. חשוב ביותר לוודא כי אתם מבינים את ההוראות במטרה לשמור על הבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם.

 ניקיון: חברת הדברה מקצועית תעניק לכם  ידע לגבי ניקיון הבית בתום ההדברה ותמסור לכם את כל המידע שיש לדעת לגבי ניקיון. ההמלצה היא לא לשטוף את הרצפה כמה ימים לאחר ההדברה על מנת לאפשר לחומר לחדור.

איוורור של החדרים: יתרה מכך, חברת הדברה מקצועית תמסור לכם מידע לגבי אוורור חדרים. החברה תאמר לכם בדיוק מתי יש לאוורר את החדרים.

יומן הדברה מקיף: זאת ועוד, חברת הדברה מקצועית תקפיד למסור לכם יומן הדברה מפורט ובו תוכלו לדעת בדיוק מהם החומרים בהם נעשה שימוש לצורך הדברה. במסגרת קבלת יומן הדברה תהיה לכם האפשרות לבחון את החומרים הפעילים ולדעת בדיוק מה כוללים החומרים.

 הגעה נוספת: לעיתים יהיה צורך בהגעה נוספת של המדבירים, זאת במידה ויש רמת נגיעות גבוהה. בעת הצורך המדבירים יגיעו אליכם פעם נוספת ולא יגבו תשלום נוסף בשל אחריות הניתנת על הדברת ג'וקים.

שאלות נפוצות

בסיום העבודה אנו מעניקים תעודת אחריות להדברת ג'וקים בתל אביב ואת יומן העבודה כדי שתדעו מה נעשה.

כל מדביר הוא בעל הכשרה מקצועית בתחום ולכולם יש נסיון ותעודות הכשרה בעבודה עם סוגי מזיקים שונים ובפרט עם ג'וקים.

ניתן ליצור קשר בכל שעות היממה. חשוב לציין שהתמחור יהיה אחר במידה ומדובר על קריאה במהלך שעות הלילה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום