הדברת פרעושים בתל אביב

תוכן עניינים

הדברת פרעושים בתל אביב

הכלב לא מפסיק להתגרד כל פעם שהוא חוזר מהגינה ואתם מוצאים עליו פרעושים? אתם מוצאים את עצמכם מתגרדים גם כן? אולי יש לכם קן פרעושים בגינה המחייב טיפול. אל תחכו עם המטרד, פרעושים הם חרק טורדני הנטפל לגוף החי על מנת למצוא את מזונו. הזמינו הדברת פרעושים בתל אביב של מומחים בתחום.

פרעושים הם טפילים מוצצי דם. הם מתחילים מביצה הופכים לזחל , משם לגולם ואז הופכים לפרעושים בוגרים. אם יש לכם פרעושים בבית, הרי חשוב ביותר לבצע הדברת פרעושים בתל אביב על ידי מומחים בתחום. הדברה מקצועית תסייע לכם להיפטר מפרעושים.

צריכים שירותי הדברת פרעושים בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברת פרעושים בתל אביב

מחירון שירותי הדברת פרעושים בתל אביב

כיצד מתומחרים שירותי הדברת פרעושים בתל אביב? ובכן, הצוות שלנו מגיע לשטח ומבצע הערכת מצב ראשונית לגבי גודל הנגע, אופי ביצוע ההדברה והחומרים בהם יצטרכו לעשות שימוש. לאחר מכן ימסור הצוות ללקוח הצעת מחיר מתאימה לפי אותה הערכה. אתם מוזמנים להתקשר ולקבל חוות דעת ראשונית על הדברה מקצועית בתל אביב

שירותמחירמידע נוסף
הדברה בבית בתל אביב.₪750ההדברה נגד הפרעושים נעשתה בכל חלקי הבית.
הדברת פרעושים בגינה בתל אביב.₪520הדברנו פרעושים שהיו בקרבת גינת כלבים.
הדברת חצר בבית בתל אביב מפרעושים.₪600ביצענו הדברת נגד פרעושים בכל סביבת החצר ולאורך הגדרות המקיפות אותה.
הדברה של פרעושים בחנות בתל אביב.₪550הגענו לחנות לבקשת בעל העסק וגילינו קן של פרעושים בפינת החנות, ביצענו הדברה מקיפה.
הדברת פרעושים בבניין בתל אביב.₪750ביצענו הדברה מערכתית לדירות הנגועות בפרעושים. השתמשנו בחומרי הדברה אקולוגיים.

מה אורח החיים של פרעושים?

יש לכם פרעושים בבית? פרעושים הם טפילים מוצצי דם, הן של בעלי חיים והן של בני אדם. פרעושים בעלי גלגול מלא, כלומר הם מתחילים מביצה, הופכים לזחל ואז הופכים לפרעושים בוגרים. הם פעילים בעונת האביב והקיץ בשעות היום וניזונים מדמם של בעלי חיים ובני אדם. מה באשר לאורח החיים שלהם? ניתן לראות כי אורח החיים של פרעושים  נע בין שבועיים ושלושה והם גם נחשבים לאלופים בקפיצה לגובה ולכן חשוב ביותר להיפטר מהם. הנקבה של הפרעוש מטילה במשך חייה מאות ביצים ולכן חשוב ביותר לטפל בכך בהקדם האפשרי.  הדברת פרעושים בתל אביב על ידי חברת הדברה מקצועית תכלול שיטות הדברה שונות על מנת לעצור את אורח החיים של פרעושים ולמנוע מהם להגיע לשלב הבוגר. 

עקיצות, גודל ותנועה- כל ההבדלים בין פרעושים לפשפשים

משוכנעים שיש לכם פרעושים בבית, אבל עשויים לטעות בשל טעות באבחון? רבים לא יודעים מהם ההבדלים בין פרעושים לפשפשים וכעת ננסה לעשות לכם סדר:

עקיצות: במידה וטיילתם בגינה וגיליתם עקיצות חדשות, הרי מדובר על פרעושים. לעומת זאת, אם גיליתם אחרי שנת לילה עקיצות, הרי מדובר על פשפשים. 

גודל: פרעושים נחשבים גדולים יותר ומגיעים לגודל של 1-5 מ"מ. לעומת זאת פשפשים מגיעים לגודל של עד חצי ס"מ.

מהירות: פרעושים אלופים בקפיצה לגובה, בעוד פשפשים נעים במהירות.  

עכשיו כאשר יודעים את ההבדל בין פרעושים ופשפשים, חשוב ביותר לקרוא לשירותי הדברת פרעושים בתל אביב על מנת להיפטר מהם. חברת הדברה מקצועית תדע לאתר את המקום של הפרעושים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד באמצעות הדברה משולבת הכוללת קיטור ושימוש בחומרי הדברה מתאימים. חברת הדברה תדע להבחין בין פרעושים ופשפשים במהירות רבה ותאפשר לכם לחזור לשגרה ללא בעיות. 

מה הסכנה של בעלי חיים בעת עקיצת פרעושים?

במידה ויש לכם בעלי חיים בבית, בין אם מדובר על כלבים וחתולים, אתם ודאי מודעים לסכנה של עקיצת פרעושים. ישנן מספר סכנות אשר חשוב להביא בחשבון ולטפל בהתאם על מנת לא לגרום נזק לבעלי חיים:

אנמיה: עקיצת פרעושים יכולה להוביל להתפתחות של אנמיה. פרעושים מוצצים את הדם של בעלי החיים והפעולה יכולה להוביל למצב של חוסר דם אצל בעלי החיים.

היווצרות טפילים: נוסף על זאת, עקיצת פרעושים יכולה להוביל להיווצרות טפילים שונים אצל בעלי חיים. בעלי חיים אשר חוו עקיצת פרעושים יכולים לסבול מטפיל בשם תולעת הסרט הרע- טפיל אשר נחשב מסוכן ביותר ולכן חשוב ביותר לשים לב. 

אם הבחנתם בשינוי בהתנהגות אצל בעלי החיים שלכם, חשוב ביותר להתייעץ עם וטרינר לגבי המשך הפעולה וכמובן לבצע הדברת פרעושים בתל אביב על ידי חברת הדברה מקצועית. במצב בו מדובר על רמת נגיעות גבוהה ולא פרעוש בודד, כדאי להזמין חברה מקצועית אשר תעניק לכם עצות לגבי טיפול בפרעושים שיש בעלי חיים בבית. חברת הדברה מקצועית תדע לשלב בין שתי שיטות הדברה על מנת להרוג את הפרעושים כמה שיותר מהר ולמנוע מהם לגרום נזקים לבעלי החיים. החברה תמליץ לכם על זמן בו יש להוציא את בעלי החיים מחוץ לבית במסגרת ההדברה על מנת לא לגרום להם נזק.

שאלות נפוצות

הדברת מקצועית מתאימה לכל מי שיש לו בעיית פרעושים בבית בחצר או בבית העסק ושואף להפטר ממנה לאלתר.

הדברת פרעושים בתל אביב, כמו כל השירותים שלנו, זמינה בשבילכם 24 שעות ביממה.

כל מדביר הוא בעל הכשרה מקצועית בתחום ולכולם יש נסיון וותק בעבודה עם פרעושים.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום