הדברת אורגנית בתל אביב

תוכן עניינים

הדברה אורגנית בתל אביב

רוצים להפטר מהמזיקים בסביבת הבית או העסק אבל חוששים לפגוע בחיות הבית או באיכות הסביבה? אולי מתאימה לכם הדברה טבעית יותר. המדבירים בתל אביב מגישים שירות הדברה אורגנית בתל אביב המתאים לכל מי שמחפש שירות הדברה ירוק יותר. התקשרו אלינו עם בעיית המזיקים שלכם ואנו נדאג להחזיר לכם את הסביבה לשלווה המוכרת ללא מזיקים.

הדברה אורגנית משמעותה הדברה של מזיקים באמצעות שימוש בחומרים טבעיים- חומרים בהם אין שינויים או התערבות של חומרים כימיים. הדברה אורגנית בתל אביב תכלול חומרים שונים המיועדים להשמדת מזיקים.

צריכים שירותי הדברת אורגנית בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברה אורגנית בתל אביב

מחירון שירותי הדברה אורגנית בתל אביב

צוות המדבירים בתל אביב הנו צוות מקצועי ובעל נסיון רב בהדברה אורגנית. הצוות בעל הכשרה מתאימה בחומרי ירוקים ויודע להתמודד עם כל סוגי והיקפי הנגעים והמזיקים השונים. לרשותנו סוגי הדברה מגוונים. העבודה שלנו נעשית במסירות, באדיבות ועם חיוך רחב. המחירים שלנו הוגנים ותואמים להיקף הבעיה.  

שירותמחירמידע נוסף
הדברת צרעות אורגנית בתל אביב.₪440המדביר עשה שימוש בחומרים ביולוגיים ונטרל את הצרעות ואת אזור הקינון שלהן.
הדברה אורגנית של ממקים בבית עסק בתל אביב.₪520בעזרת שיטות ביולוגיות וירוקות ביצענו הדברת מקקים מעסק מזון טבעוני.
הדברה של נמלים בחנות בצורה אורגנית בתל אביב.₪450המדביר איתר את קן הנמלים אך, היה קושי להגיע אליו. הוא ריסס את האזור  בחומר ירוק והוחלט להיות במעקב.
הדברת פשפש המיטה בצורה  אורגנית בבית בתל אביב.₪330לאחר נמצאו פשפשים במיטה של אחד היחדים הוחלט על פתרון ירוק, השתמשנו בקיטור למיגור התופעה.
הדברה אורגנית של מכרסמים בדירה בתל אביב.₪400הדברת מכרסמים אורגנית נעשית ללא חומרים כימיים ולרוב בעזרת מלכודות ופתיונות.

שימוש בחומרים טבעיים נגד מזיקים 

אם ברצונכם לבצע הדברה אורגנית בתל אביב ללא שימוש בחומרים כימיים, הרי אפשר לעשות זאת באמצעות חומרי גלם טבעיים נגד מזיקים. כך לדוגמא ניתן לפזר גרגירי פלפל או אבק גיר הנחשבים יעילים נגד מזיקים. 

שימו לב, על מנת לבצע הדברה אורגנית חשוב ביותר להתייעץ עם מדבירים מוסמכים על מנת לבצע התאמה של חומרי הדברה. בשל העובדה כי מדובר על שימוש בחומרים טבעיים, כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לקבל מענה מקיף. 

כיצד שמן נים מסייע להרחקת מזיקים?

הידעתם? שמן נים מסייע להרחקת מזיקים בצורה טובה ביותר. הדברה אורגנית בתל אביב אשר תתבצע באמצעות שימוש בשמן זה תסייע להעלים מזיקים. 

כיצד זה נעשה בפועל?

שמן המופק מזרעים של עץ הודי: מדובר על שמן המופק מזרעים של עץ הודי נחשב פופולרי במיוחד בענף הקוסמטיקה ויעיל נגד מחלות עור.

מונע היווצרות של סביבה מלוכלכת: מזיקים זקוקים לסביבה מלוכלכת על מנת להתקיים ושימוש בשמן זה מונע יצירת סביבה מלוכלכת. 

ריסוס במקומות נגועים: בעת שימוש בשמן, יש ליצור תערובת אשר ניתן לרסס במקומות נגועים. את התערבות מכינים באמצעות שימוש של ערבוב חצי כפית שמן נים כולל כפית של סבון כלים ומים חמים. 

אין ספק כי אם תבחרו לעשות שימוש בשמן מסוג זה, הרי תמצאו את עצמכם חיים ללא מזיקים. 

האם אפשר להכין חומרי הדברה אורגניים לבד?

לצד חומרי הדברה כימיים הכוללים כמות גדולה של חומרים כימיים המזיקים לבריאות וגורמים נזקים הן לבני אדם והן לבעלי חיים, ניתן למצוא כיום  חומרים טבעיים שיש בכל בית ולעשות בהם שימוש לטובת הדברה. ניתן למצוא חומרים שונים כמו בצל, שום ועוד ולעשות בהם שימוש כדי להרחיק חרקים שונים כמו תיקנים ועוד. 

יש לכם מזיקים ואתם מתלבטים האם לבצע הדברה בתל אביב לבד? כיום ניתן למצוא שפע של חומרי הדברה טבעיים אשר ניתן להכין בבית וכעת נפרט:

שימוש באבקת פלפל: מדובר בחומר אורגני יעיל במיוחד- ניתן לערבב כפית שמן עם תבלין פפריקה אדומה חריפה. לתוך התערבות יש להוסיף מספר כוסות של מים חמים ולרסס במקומות נגועים. מדובר בחומר יעיל נגד מזיקים בגינה וגם נגד עכבישים. 

שמן תפוזים: נוסף על כך, ניתן ליצור חומר הדברה טבעי באמצעות שמן תפוזים. אם אתם רוצים להרחיק תיקנים וחרקים גדולים לבד, הרי תוכלו לעשות שימוש בשמן תפוזים. ניתן להוסיף לשמן תפוזים ליטר מים ולרסס את החומרים במוקדי נגיעות.

שמן אקליפטוס: נוסף על כך, ניתן לעשות שימוש בשמן אקליפטוס על מנת לגרום למזיקים שונים להתרחק מהמקום ולא לחזור פעם נוספת. 

שימוש בבצל ושום: כן, ניתן לעשות שימוש בבצל ושום על מנת להרחיק מזיקים שונים. מדובר במוצרי מזון פופולריים במיוחד אשר ניתן לעשות בהם שימוש במטרה לגרום למזיקים להיעלם. ניתן להכין משום ובצל תרסיס הדברה אורגני ולפזר במקומות נגועים בחרקים. כיצד זה עובד? קוצצים בצל, מוסיפים שן שום ומוסיפים ליטר מים חמים. לאחר שהתערבות מתחממת, יש להוסיף אבקת פלפל וכף סבון נוזלי. 

באמצעות שימוש בחומרים טבעיים ניתן לחסוך כסף ולא לרכוש חומרי הדברה יקרים וגם ניתן לעשות שימוש בחומרים טבעיים שיש לכם בבית. מדובר על חומרים שיש לכל אחד מאיתנו בבית וניתן לעשות בהם שימוש לטובת הרחקת מזיקים. 

שאלות נפוצות

כן, ניתן להדביר כל סוג מזיק עם פתרון ביולוגי או ירוק.

מחיר הדברה ביולוגית מחושב ונקבע לפי גודל הנגע, השטח המדובר וכמות חומר הריסוס הנדרשת.

בהחלט. אנו מספקים שירות של הדברת ביולוגית בכל רחבי תל אביב וגוש דן.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום