הדברת נמלי אש בתל אביב

תוכן עניינים

הדברת נמלי אש בתל אביב

נמלי אדומות מסתובבות לכם בין הרגליים  בבית בחצר או בעסק? רואים נחיל של נמלים בסביבת הגינה ואתם לא יודעים מה לעשות? ניסיתם כל מיני פתרונות והן עדיין נמצאות? התקשרו אלינו ונשלח לכן מדביר מומחה שימצא את הדרך הנכונה והאמצעי המדוייק לפתרון בעיית נמלי האש שלכם. השירות ניתן בכל ימות השבוע ובכל חלקי העיר. הדברת נמלי אש בתל אביב זו המומחיות שלנו!

הן קטנות, צבען אדום וכל עקיצה היא כמו כוויה – מדובר על נמלי אש. אמנם גודלן קטן, אבל הנזק משמעותי בהחלט. הדברת נמלי אש בתל אביב תתבצע על ידי חברת הדברה מקצועית אשר תבצע את ההדברה תוך שימוש באמצעי הדברה מתאימים לטובת מיגור של נמלי אש.

צריכים שירותי הדברת נמלי אש בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי תל אביב ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-667-0583 
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל תל אביב

הדברת נמלי אש בתל אביב

מחירון שירותי הדברת נמלי אש בתל אביב

אנו בחברת המדבירים בתל אביב מטפלים בכל בעיית נמלי אש באשר היא, בעסק או בבית. הצוות שלנו מקצועי ומגיע עם ציוד חדשני ואיכותי. המחירים שלנו הוגנים ובהתאם להיקף ולשירות הנדרש. אתם מוזמנים לקרוא ולהתרשם ממגוון השירותים כמו גם סוגי ההדברה השונים שבהם אנו משתמשים ולבחור את השירות המתאים עבורכם. 

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלי אש בגינת בית בתל אביב.₪650כשהגענו ראינו שורה ארוכה של נמלי אש לאורך שביל הכניסה. ניקינו את האזור וריססנו את האזורים הנגועים.
הדברה של נמלי אש במסעדה בתל אביב.₪560בעל המסעדה הזמין את השירות כדי להפסיק בעיית נמלי האש שהיו תוקפים את הלקוחות שיישבו בחוץ, למחרת המסעדה נפתחה.
הדברה של קן נמלי אש במרתף בית בתל אביב.₪400המרתף היה מלא באזורים עם נמלי אש. היה צורך לפנות את המרחב ולבצע הדברה יסודית מקיפה.
הדברה של נמלי אש במשרד.₪340הנמלים חדרו דרך חור קטן בפינת המשרד ולאחר שאטמנו את החור מצאנו את הקן וביצענו הדברה ירוקה.
הדברה של נמלי אש בדרום תל אביב.₪350הלקוח יצר קשר לאחר שראה כי נמלים רבות מגיעות ממקומות שונים אל עבר המחסן והיה צורך לרסס ולמנוע את הישנות הבעיה.

זהירות, מדובר על עקיצה מסוכנת

חושדים כי יש לכם נמלי אש בבית? כדאי לכם להיזהר. נמלי אש עוקצות גם בעלי חיים וגם בני אדם. עקיצה של נמלי אש תשאיר כוויה למשך מספר ימים. במידה ואתם אלרגיים לעקיצה, הרי עשויה להתפתח אצלכם אלרגיה העשויה לבוא לידי ביטוי באדמומיות ונפיחות, דבר אשר יצריך טיפול רפואי. מכאן, יש חשיבות רבה לבצע הדברת נמלי אש בתל אביב על ידי מומחים בתחום. נוסף על כך, במידה ובעלי החיים ישהו בגינה ובה יש נמלי אש, הרי הם עשויים לקבל כוויה אשר תשפיע על הפעילות שלהם ולכן כדאי להיזהר.  חברת הדברה מקצועית תגיע אליכם לצורך ביצוע ההדברה במטרה להיפטר מנמלים. 

היכן מסתתרות נמלי אש?

מקורן של נמלי אש אי שם בדרום אמריקה, אך ככל שעברו השנים היה ניתן לראותן במקומות שונים ברחבי העולם בעיקר בשל סחר בעצים בהם היה ניתן למצוא קנים של נמלי אש. בארץ ניתן למצוא נמלי אש במקומות שונים וכעת נפרט:

שתילים ועציצים: ניתן למצוא נמלי אש בשתילים או עציצים המונחים על שולחנות.

עצים השתולים בקרקע: נוסף על כך, ניתן למצוא נמלי אש על גבי גזעים או ענפים.

אזורים לחים: באזורים לחים כמו ברזים או צינורות השקייה ניתן למצוא נמלי אש.

מתחת לאבנים כהות: ניתן למצוא אותן גם מתחת לאבנים כהות. 

זיהיתם נמלי אש בחצר ואתם חוששים? הדברת נמלי אש בתל אביב על ידי חברת הדברה מקצועית תסייע לכם להיפטר מנמלי אש במהירות רבה. בשל מורכבות ההדברה, חשוב ביותר להקפיד ולהתעקש על חברת הדברה מקצועית. חברת הדברה מקצועית תבחר את שיטת ההדברה הטובה ביותר. 

איך מתבצעת הדברת נמלי אש?

בהשוואה להדברת נמלים אחרות, הדברת נמלי אש בתל  אביב תעשה על ידי חברת הדברה מקצועית ובה צוות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. מדובר על נמלים החיות בקהילות נפרדות ונלחמות אחת נגד השניה, מה שהופך את משימת ההדברה למורכבת ביותר. כאשר יש ניסיון להשמיד קהילה אחת, קיים סיכוי כי יהיה ניתן לראות קהילה אחרת ולכן חשוב ביותר לבחור חברת הדברה מקצועית. 

שימוש בפיתיונות: על מנת להשמיד את נמלי האש ניתן להניח פיתיונות מתחת לעציצים נגועים או במקום בו יש קנים של נמלי אש.

סוגי חומרים: מדובר על חומרים רעילים המיועדים לחיסול של נמלי אש. מדובר על פיתיון גרגירי הכולל חומרים שונים כמו  indoxacarb 0.045% – מדובר על חומר אשר גורם לחסימת נתרן בעצבים. נוסף על כך, ניתן למצוא חומר נוסף הכולל fipronil 0.01% או 0.05%- מדובר על חומר הפוגע במערכת העצבים של הנמלים. 

שימו לב, רק חברת הדברה מקצועית תדע לפזר את הפיתיונות במקום המדויק ולהניח את הרעל בצורה טובה על מנת להרוג את נמלי האש. מכאן, טרם הזמנת חברת הדברה חשוב ביותר לבחון את הניסיון והידע של החברה על מנת לדעת כי אכן מדובר על חברה מקצועית ובה מדבירים מנוסים בעלי ידע רב בתחום. מדבירים מנוסים ידעו כיצד לפזר את הרעל ויקפידו לעדכן אתכם בכל ההנחיות הנדרשות על מנת לא לגרום לכם נזק במסגרת שהייה במקום בו תתבצע הדברה.

שאלות נפוצות

זמן ההגעה הממוצע שלנו באזור המרכז עומד על כחצי שעה.

כן. לאחר העבודה, המדביר שלנו יעניק תעודת אחריות בהתאם לעבודה שנעשתה.

הצוות שלנו מגיע ומאבחן את הבעיה ואת היקפה. בהתאם לכך, מחליטים על סוג ההדברה והחומרים שעדיף ורצוי להשתמש.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0538

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-667-0583

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום